TechNow.pl
  • Strona główna
  • Kategorie
    • Gadżety
    • Technologie
    • Wynalazki
    • Koncepcje
    • Roboty
    • Ekologia
    • Internet
    • Architektura
  • O TechNow.pl
  • Reklama
  • Kontakt
TechNow.pl
Reading now
Arbiton

HIT branży dekoracyjnej – jak polska marka podłóg znalazła sposób na koronawirusa

Paź 29, 2020
Hulajnoga elektryczna

Hulajnogi elektryczne to nowy sposób na miejskie korki

Paź 22, 2020

Flagi reklamowe według indywidualnego projektu

Paź 13, 2020
Promocja strony Internetowej

Promocja strony Internetowej – od czego zacząć?

Paź 10, 2020
Program do fakturowania

Kody GTU – co to takiego?

Paź 07, 2020
Nauka jezykow

Uczysz się języka? Zapomnij o Duolingo!

Paź 05, 2020
Mikrometr Fanger Micro Pro

Mikrometr Fanger Micro Pro a kontrola grubości papieru [kontrola jakości]

Load more

HIT branży dekoracyjnej – jak polska marka podłóg znalazła sposób na koronawirusa

Architektura
Inne Najnowsze wpisy
Autor: Łukasz / 04-11-2020
kolejny wpis
Nawigaja klawiszami: ← →
  • A+ A-

W lipcu znana z innowacji polska marka Arbiton wprowadziła na rynek innowacyjne narzędzie do wizualizacji podłóg. Dzięki niemu za pomocą trzech kliknięć każdy może sprawdzić jak w jego domu będzie prezentować się podłoga w innym kolorze. Co miesiąc z darmowej usługi korzysta ponad 3000 osób i liczba ta ciągle rośnie. Polacy coraz chętniej korzystają z dobrodziejstw cyfrowych narzędzi, które ułatwiają zakupy. Czy zmiana nawyków zakupowych trwale odbije się również na branży budowlanej?

Raport firmy KPMG „Nowa rzeczywistość: konsument w dobie COVID-19. Jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków w czasie koronawirusa?” dowodzi, że ponad 70 proc. osób w czasie pandemii kupuje produkty „non food” w Internecie. Aż 34 proc. Polaków rozpoczęło zakupy online produktów, których nie kupowali wcześniej w Internecie w tym również artykuły wyposażenia wnętrz. Według raportu pandemia wirusa wpłynęła też na preferencje marek – coraz bardziej zyskują polskie marki oraz produkty od lokalnych dostawców.

Polacy pokochali zakupy on-line

Również w branży budowlanej odczuwa się zwiększone zainteresowanie kanałem online’owym. Stąd właśnie decyzja marki Arbiton o uruchomieniu najnowocześniejszego w Europie wizualizatora podłóg.

– Z całą pewnością branża budowlana zachowa mocny kanał sprzedaży tradycyjnej ponieważ to na zaufanych dystrybutorach oparta jest sprzedaż w tym segmencie. Wprowadzając wizualizator chcieliśmy wesprzeć naszych partnerów handlowych i dać im narzędzie dzięki któremu klient w bezpieczny sposób będzie mógł dokonać u nich zakupów. Naszym celem nie było przeniesienie zakupów do Internetu, a raczej ułatwienie klientom podejmowanie decyzji bez konieczności odwiedzania sklepów stacjonarnych. – mówi Artur Tomikowski, dyrektor marketingu marki Arbiton. Co miesiąc z naszego wizualizatora korzysta ponad 3000 osób. Każda z nich wgrywa 4-5 zdjęć pomieszczeń w których chce przeprowadzić zmiany. Średnio klienci sprawdzają 10 kolorów podłóg. Łatwo policzyć, że daje nam to 150 tys. wizualizacji miesięcznie. Zdecydowana większość z osób, które korzystają z wizualizatora  zamawia u nas próbki paneli do domu. Wizualizator to gamechanger, który ułatwia zakup podłóg prezentując hiperrealistyczne wizualizacje, które dotychczas były dostępne jedynie u architektów wnętrz i pomagając klientom podjąć trafną decyzję – dodaje Artur Tomikowski.

Próbki dekorów za 1 grosz przyciągają klientów

Zwiększony wolumen zakupów online w czasie pandemii nie jest oczywiście efektem naturalnej transformacji rynku, ale raczej wymuszoną zmianą.  Zdaniem ekspertów KPMG można się jednak spodziewać zwiększenia dynamiki wzrostu sprzedaży online, bo zdecydowana większość konsumentów, „dobrze ocenia cyfrowe kanały realizacji zakupów”. W branży wykańczania wnętrz również istnieje przeświadczenie, że wraz z sytuacją na świecie trwale zmienią się nawyki zakupowe klientów. Będą oni potrzebowali narzędzi, które pozwolą im zachowując dystans społeczny komfortowo kupować elementy wyposażenia mieszkań, w których jesteśmy zmuszeni spędzać więcej czasu.

– Dysponujemy już danymi, które pokazują ogromną dynamikę wzrostu sprzedaży paneli podłogowych, podkładów i akcesoriów podłogowych w kanałach online. I dotyczy to nie tylko Polski, ale właściwie wszystkich 55 rynków na których sprzedajemy swoje produkty. –komentuje Artur Tomikowski, dyrektor marketingu marki Arbiton. Naszym zadaniem jest wspierać lokalnych dystrybutorów naszych produktów oferując im narzędzia, które pomogą klientom dokonywać zakupów w bezpieczny i komfortowy sposób. Obecnie wszystkie próbki podłóg wysyłamy za 1 grosz co znacząco wpłynęło na liczbę zamówień. Według mnie pandemia jedynie przyspieszyła procesy, które i tak w dłuższej perspektywie zaszłyby w społeczeństwie.  – dodaje Artur Tomikowski.

Jak działa wizualizator podłóg od Arbiton?

Wystarczy zrobić zdjęcie pomieszczenia oraz wejść na stronę www.arbiton.com. Następnie wgrać zdjęcie i dokonywać wyboru podłóg z bardzo szerokiego zestawu dekorów i kolorów. Z wizualizatora możemy wygodnie korzystać przy pomocy telefonu komórkowego, bez konieczności pobierania uprzednio jakiejkolwiek aplikacji. Wizualizator doskonale odwzorowuje kwestie światła, cieni, a także strukturę pomieszczenia. Rozpoznaje również przedmioty na podłodze, nogi od krzeseł, stołów oraz inne meble, które stanowią część wnętrza. Gdy, któraś podłoga przypadnie nam do gustu możemy zamówić próbkę dekoru, która kosztuje 1 grosz, a w kolejnych krokach wybrać sklep oraz kupić podłogę z dostawą pod same drzwi. Jeśli jesteśmy zwolennikami tradycyjnych zakupów program wskaże nam najbliższe naszej okolicy punkty sprzedaży. To prawdziwa rewolucja, która już dziś zmienia zachowania konsumenckie w segmencie budowlanym.

Powiązane artykuły

Galeria

Arbiton


Oceń produkt!

1
0
Tagi: Arbiton, wizualizacja

Podobne wpisy

Architektura Najnowsze wpisy Technologie Wynalazki Autor: Ewa / 18-02-2012

Kabina do prezentacji pomieszczeń

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

TechNow.pl na Facebooku

Tagi

aparat Apple Bluetooth czas drewno dziecko dźwięk energia etui fotografia głośnik Intel iPad iPhone iPod Japonia kamera klawiatura komputer kubek kuchnia lampka laptop LCD LED Microsoft mp3 muzyka pamięć robot rower samochód Samsung sport słuchawki telefon urządzenie usb WiFi woda zdjęcia zegar zegarek ładowarka światło

TechNow.pl poleca

  • CentOS - Otwarty system operacyjny dla biznesu
  • Koty - Blog o kotach
  • Maska Hannibal Lecter - doskonała na karnawał i każdą inną przebieraną imprezę!
  • Maska świni
  • Nowoczesne meble w dobrych cenach
  • Katalog rozmaitych innowacyjnych produktów
  • Orbita Kinetyczna
  • Meble skandynawskie
  • Nowe centra handlowe w Polsce
  • Kopen
  • Esport
  • Indywidualne oprogramowanie
  • Polityka prywatności
  • Reklama
  • Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2021.
.