TechNow.pl
  • Strona główna
  • Kategorie
    • Gadżety
    • Technologie
    • Wynalazki
    • Koncepcje
    • Roboty
    • Ekologia
    • Internet
    • Architektura
  • O TechNow.pl
  • Reklama
  • Kontakt
TechNow.pl
Reading now

Kampania Heineken Dropped

Wrz 06, 2013

Głośnik do gniazdka z Bluetooth

Wrz 06, 2013

Lampa z Krainy Oz

Wrz 05, 2013

Krzesło Space Invader

Wrz 05, 2013

Osłona przed promieniowaniem telefonu

Wrz 05, 2013

Ikarus z klocków Lego

Wrz 04, 2013

Żarówka ładowana promieniami słonecznymi

Load more

Kampania Heineken Dropped

Inne Najnowsze wpisy Autor: Ewa / 07-09-2013
kolejny wpis
Nawigaja klawiszami: ← →
  • A+ A-

Jak poradziłbyś sobie wrzucony nagle w nieznane sobie miejsce? Niezwykła kampania marki Heineken® zatytułowana „Voyage” pokazuje jak ludzie odnajdują się w zupełnie dla nich nowym środowisku. Idea zakłada przeniesienie osoby ze znanych jej realiów w miejsce, które stanowi dla niej wyzwanie. Jak człowiek zachowa się w nowej dla siebie sytuacji, w nieprzyjaznym otoczeniu, wśród obcego języka i kultury? Możemy podglądać jego losy w kolejnych odcinkach „Dropped”.

Heineken® w swojej kampanii wykorzystuje osoby z różnych zakątków świata. Przedstawia ich przygody, zapisując najciekawsze epizody związane z konfrontacją w nowym dla nich środowisku. Są tu także wątki dotyczące naszego kraju – Clint z Capetown ląduje w Polsce, zaś Jakub z Warszawy trafia na Filipiny. Czy sprostają okolicznościom? Tego dowiemy się z kolejnych odcinków – kampania jest budowana w oparciu o krótkie filmiki, umieszczane na Youtube. Odcinki pozwolą widzom śledzić losy bohaterów, którzy skonfrontowani zostaną nie tylko z nieznanym wcześniej otoczeniem, ale także z własnymi słabościami. Wyzwania jakie ich czekają odnoszą się do charakterów przedstawianych osób, wykorzystując ich lęki, obawy i ograniczenia.

Zobaczcie co zobaczył Clint w Polsce
Odcinek 1

Odcinek 2

Odcinek 3

Heineken® jako marka znana wśród miłośników piwa wykorzystuje nasze zamiłowanie do ciekawych historii i podglądania innych w intrygujący, wciągający sposób. Kolejne epizody są tworzone przez występujących w nich bohaterów – powstają bez scenariusza, co sprawia, że cały projekt jest wyjątkowo interesujący.

Powiązane artykuły

Galeria

Kampania Heineken Dropped


Oceń produkt!

0
0
Tagi: Dropped, Heineken, odcinki, okoliczności
Źródło: Heineken
Źródło zdjęć: Heineken

Podobne wpisy

Najnowsze wpisy Wynalazki Autor: Ewa / 30-05-2011

Robot do nalewania piwa

Gadżety Koncepcje Najnowsze wpisy Wynalazki Autor: Ewa / 03-04-2011

Piwo w saszetce?

Dziwne Inne Najnowsze wpisy Autor: Łukasz / 15-01-2011

Heineken Experience w Amsterdamie

TechNow.pl na Facebooku

Tagi

aparat Apple Bluetooth czas drewno dziecko dźwięk energia etui fotografia głośnik Intel iPad iPhone iPod Japonia kamera klawiatura komputer kubek kuchnia lampka laptop LCD LED Microsoft mp3 muzyka pamięć robot rower samochód Samsung sport słuchawki telefon urządzenie usb WiFi woda zdjęcia zegar zegarek ładowarka światło

TechNow.pl poleca

  • CentOS - Otwarty system operacyjny dla biznesu
  • Koty - Blog o kotach
  • Maska Hannibal Lecter - doskonała na karnawał i każdą inną przebieraną imprezę!
  • Maska świni
  • Nowoczesne meble w dobrych cenach
  • Katalog rozmaitych innowacyjnych produktów
  • Orbita Kinetyczna
  • Meble skandynawskie
  • Nowe centra handlowe w Polsce
  • Kopen
  • Esport
  • Polityka prywatności
  • Reklama
  • Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2021.
.