Heineken Experience w Amsterdamie

Pisaliśmy ostatnio trochę o piwie (dystrybutor piwa nalewa je od dna) więc dlaczego nie pociągnąć by nieco tematu? Dzisiaj skupimy się na jednej marce (Heineken) i jej niezwykłemu muzeum. Heineken pochodzi z Holandii i to właśnie w samym centrum jej stolicy znajduje się muzeum tegoż producenta.

Budynek muzeum to nic innego jak historyczny browar, miejsce gdzie powstawało jedno z najlepszych i dzisiaj najbardziej znanych piw na świecie. Budynek powstał w 1867 i spełniał rolę rozlewni aż do 1988 roku kiedy to firma przeniosła się z produkcją poza miasto. W 1991 otwarto w budynku pierwsze centrum informacji, a od 10 lat znajduje się tutaj muzeum o nazwie Heineken Experience. Budynek został odnowiony w 2008 roku i można spokojnie powiedzieć, że muzeum stało się interaktywne.

Można tutaj nie tylko zapoznać się z historią marki, ale także poczuć klimat browaru i co najlepsze – spróbować samego trunku. Przed tym można nawet rozlać dla siebie swoją własną butelkę Heinekena.

Muzeum czynne jest codziennie, a piwa mogą próbować tutaj osoby, które ukończyły już 16 lat.

Poniżej widzicie główny bar gdzie po zwiedzaniu możemy rozluźnić się z butelką ekstra zimnego, oryginalnego Heinekena. Jest to też niezła okazja aby poznać nowych ludzi, bo w ciągu dnia roi się tutaj od turystów.

heinekenexperience2 Źródło: pixagraphic

A oto robiąca wrażenie i dostarczająca ciekawego efektu świetlnego ogromna ściana zbudowana z butelek piwa. Nie jeden z nas chciałby mieć coś takiego w domu!

heinekenexperience3 John Deerhake

Nie możemy zapomnieć, że znajdujemy się w samym środku browaru. Oto ogromne “beczki” gdzie produkowano kiedyś piwo.

heinekenexperience4 John Deerhake

Heineken Experience to ciekawe miejsce dla turystów, ale także świetne miejsce do promocji marki. W tej dziedzinie firma radzi sobie całkiem nieźle i pewnie większość z was pamięta wiele udanych i zabawnych klipów Heinekena. Nawiązując jednak do tematu muzeum, jeżeli kiedykolwiek je odwiedzicie i wypijecie swój ‘przydział’ piw w barze to możecie śmiało wchodzić na każdą amsterdamską imprezę w podobny sposób:

Jak widać najnowsza kampania reklamowa Heinekena, a dokładniej film The Entrance (ang. wejście) jest doskonałą inspiracją dla imprezowiczów. Bohaterem 90 sekundowego filmiku jest pewny siebie osobnik, który nie zna słowa rutyna. Na party wchodzi i wita się z gośćmi w wyszukanym i oryginalnym stylu. Sami goście też są nietuzinkowi – o ich sylwetkach bardziej szczegółowo traktuje 12 oddzielnych filmików (można je znaleźć na kanale Heinekena na Youtube). Z nich dowiecie się więcej o jednookim marynarzu, mistrzu kung-fu i dwóch graczach koszykówki, którzy ćwiczą rzuty nawet w łóżku… za pomocą żelek. Więcej o postaciach można dowiedzieć się z facebooka Heinekena. Klimatu reklamie dodaje świetna muzyka duńskiego zespołu Asteroids Galaxy Tour, której piękna wokalistka także zagościła na imprezie i możecie ją zobaczyć na klipie.

Filmik kręcony był ponad tydzień w Barcelonie, a wystąpiło w nim około 100 aktorów. Film cieszy się dużą popularnością – na Youtube oglądano go od 24 gdudnia już prawie 3 miliony razy.

Po obejrzeniu tak pozytywnego przekazu nie ma więc na co czekać (tym bardziej, że mamy sobotę) – należy otrzepać marynarkę z kurzu i wybrać się na jakąś dobrą imprezę!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzedni
Lampka, która wcale nie świeci

Lampka, która wcale nie świeci

Lampka, którą widać na obrazku, nie służy bynajmniej do odpowiedniego

Następny
WYGRAJ SŁUCHAWKI ? konkurs technow.pl i Philips

WYGRAJ SŁUCHAWKI ? konkurs technow.pl i Philips

We współpracy z firmami Philips oraz Heureka Huge Idea , technow

Może Ci się spodobać