Sciaga.pl która jest własnością firmy Freshmind ma już prawie 10 lat i ustępuję popularności jedynie Wikipedii w rankingu stron “edukacja” uruchomiła swój serwis społecznościowy.Klasografia.pl bo tak nazywa się strona czym różni się od “naszej klasy“? Jak zapewniają autorzy, serwis jest kierowany głównie do osób które nie ukończyły jeszcze szkoły, natomiast nasza-klasa.pl wręcz odwrotnie, nastawiona jest głównie na ruch ze strony absolwentów.
Twórcy strony myśląc przyszłościowo duży nacisk nałożyli na solidność wykonania i funkcjonalność serwisu. Do końca roku liczą na 1 milion zarejestrowanych. Klasografia.pl ma czerpać zysk głównie z reklam mało inwazyjnych czyli najczęściej z reklam kontekstowych, podobnie jak sciaga.pl.
Serwis liczy na nowych odwiedzających za sprawą marketingu szeptanego oraz ze strony sciaga.pl, który w sezonie szkolnym przyciąga aż 2,6 mln użytkowników