Właśnie pojawiła się druga reklama z serii “Myśliwi Microsoft’u”. W pierwszym odcinku wystąpiła nasza znajoma, rudowłosa aktorka Lauren, której obiecano 1000 dolarów. Jej pierwsza myśl zatrzymała się na 13-calowym MacBook’u, którego mogła kupić za 999 dolarów. Nie zrobiła tego ponieważ w ofercie Apple znalazł się tylko jeden notebook kosztujący mniej niż 1000 USD. Ostatecznie kupuje 17-calowego notebooka z pawilonu HP za 700 dolarów. Po dokupieniu drukarki cały rachunek wynosi 900 USD. – Microsoft górą!
W drugim odcinku, zobaczymy Giampaulo, który wyjawia “techniczne doświadczenie”. Na pierwszy odstrzał (tak jak poprzednio) trafia “seksowny” MacBook, który ostatecznie zostaje odrzucony. Zniesmaczony Giampaulo wyznaje, że chce płacić za “moc obliczeniową”, a nie markę. Uzbrojony w 1,500 dolarów myśliwy, ostatecznie trafia do jakiegoś supermarketu elektronicznego, gdzie wybiera multimedialnego notebooka HP HDX 16 z Windowsem, w którego skład wchodzi: procesor Core 2 Duo z taktowaniem 2,4 GHz, karta GeForce 9600M GT, 4 GB pamięci RAM oraz 500-gigabajtowy dysk twardy, za jedyne 1100 dolarów. Włoch dodał na koniec, że za komputer sygnowany jabłuszkiem z taką samą konfiguracją, trzeba zapłacić około 2500 dolarów. – kolejne zwycięstwo Microsoftu.
Microsoft 2:0 Apple