Samsung wprowadza na rynek nową formę wyświetlacza – LED ma tutaj postać kwadratu. Dzięki zastosowaniu nowych technologii wyświetlanie reklam czy innych treści promocyjnych, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków, zyskuje niespotykaną wcześniej odsłonę.
Przejście do kształtu jaki ma kwadrat rozwija potencjał ekranu w przypadku łączenia jednego z drugim. Bez problemu można to zrobić w pionie czy w poziomie, zachowując wciąż idealne, równe proporcje całego obrazu. Istnieje możliwość połączenia ze sobą do 100 sztuk ekranów.
Mozaika, trójwymiarowe wyświetlacze, linie czy wielkie ekrany złożone z kilkudziesięciu mniejszych – to potencjał wyświetlaczy LED od Samsunga. Dodatkowym atutem jest też zastosowanie w ich przypadku technologii pozwalającej zmniejszyć zużycie energii o 30 procent w porównaniu do innych sprzętów podobnego zastosowania.