iPad od Apple: tablet dla wymagających użytkowników. Modele do 2000 zł

Tablet iPad to uniwersalny sprzęt firmy Apple, który ma wiele różnych zastosowań. Sprawdzi się jako urządzenie do zabawy i nauki, a w razie potrzeby zastąpi także laptopa – zwłaszcza, gdy podłączysz do niego klawiaturę. Korzystając z iPada, możesz także robić zdjęcia lub uczestniczyć w webinarach i spotkaniach online. Na tle innych, konkurencyjnych urządzeń, wyróżnia się świetną jakością ekranu i dobrym designem. Chcesz kupić iPada i nie wiesz, który model wybrać? Podpowiemy, jaki wariant będzie właściwym wyborem. W artykule skupiamy się na urządzeniach w cenie nie przekraczającej 2000 zł.

iPad do 2000 zł – jaki model?

Apple ma obecnie rozbudowaną ofertę tabletów w różnych kategoriach cenowych. Oprócz aktualizowanego co jakiś czas podstawowego modelu, dostępny jest także iPad Pro, przeznaczony głównie dla użytkowników biznesowych. Inna seria to iPad mini, będący bardziej kompaktową wersją tabletu. Następna możliwość to bardzo lekki i smukły, a przy tym wyjątkowo wydajny iPad Air. Teoretycznie możliwości jest sporo, jednak ograniczeniem pozostaje cena. A Apple, jak wiadomo, nie należy do producentów, którzy lubią sprzedawać swoje urządzenia po kosztach. Za mniej niż 2000 zł kupisz jedynie iPad 10.2. Czy to powód do rozczarowania? Zdecydowanie nie! Mowa przecież o sprzęcie, który ma bardzo wiele zalet!

iPad 10.2 – co warto o nim wiedzieć?

Najtańszy iPad dla większości osób jest całkowicie wystarczający. Tablet korzysta z rewelacyjnego wyświetlacza Retina, który gwarantuje odpowiedni poziom jasności oraz bardzo dobre odwzorowanie kolorów. Wszystko wygląda perfekcyjnie, niezależnie od tego, pod jakim kątem spoglądasz na ekran. Następną dobrą wiadomością jest zastosowanie chipa A13 Bionic. Układ jest na tyle wydajny, żeby system operacyjny zawsze działał płynnie i bez przestojów. iPad 10.2 dziewiątej generacji ma także głośniki stereo oraz możliwość robienia zdjęć, w tym również aparatem szerokokątnym. Czas działania na baterii wynosi około 10 godzin, co oznacza, że można się obyć bez gniazdka sieciowego nawet podczas długiej podróży samolotem czy autokarem. Wbudowana pamięć urządzenia to 64 GB.

Kupując podstawowy model iPada, możesz wybrać kolor obudowy – srebrny lub gwiezdna szarość. Warto wspomnieć również o tym, że iPad produkowany jest również w wersji Cellular, czyli z możliwością używania karty SIM. Taka wersja jest odrobinę droższa, jednak warto dopłacić różnicę, jeśli chcesz dodatkowo dzwonić lub wysyłać wiadomości SMS bez używania telefonu.

iPad do 2000 zł – czy warto?

Nie ma wątpliwości, że nawet najtańszy iPad to bardzo dobra inwestycja. Urządzenie działa bardzo wydajnie i stabilnie. Nawet po wielu miesiącach od zakupu nie spotkają cię żadne przykre niespodzianki z zawieszającymi się aplikacjami czy krytycznymi błędami. W związku z tym, że to sprzęt Apple, doskonale funkcjonuje w ramach ekosystemu tej firmy. Łatwo zintegrujesz iPada ze słuchawkami AirPods czy z zegarkiem Apple Watch. Co więcej, korzystając z Apple Pencil można także robić odręczne notatki, rysować lub kolorować obrazki.

iPad dobrze leży w dłoni i ma idealne proporcje ekranu. Nie jest ani zbyt duży, ani zbyt ciężki, a przy tym nadaje się do oglądania materiałów wideo znacznie lepiej niż smartfon. Nawet stosunkowo niewielka zawartość dysku (64 GB) nie powinna stanowić żadnej przeszkody, ponieważ wszystkie potrzebne pliki można przechowywać w usłudze iCloud. Zakup nowego iPada to także okazja do wypróbowania Apple TV. Razem ze sprzętem otrzymuje się 3-miesięczny bezpłatny dostęp do tej usługi!

Zobacz wszystkie tablety iPad w sklepie MediaMarkt!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzedni
Długopisy personalizowane – doskonały preznet i sposób na promocję!

Długopisy personalizowane – doskonały preznet i sposób na promocję!

W dzisiejszym świecie, gdzie konkurencja na rynku jest coraz intensywniejsza,

Następny
Jak rozpocząć karierę jako mikroinfluencer

Jak rozpocząć karierę jako mikroinfluencer

Influencerzy zrewolucjonizowali sposób, w jaki marki komunikują się z

Może Ci się spodobać