Jak poradziłbyś sobie wrzucony nagle w nieznane sobie miejsce? Niezwykła kampania marki Heineken® zatytułowana “Voyage” pokazuje jak ludzie odnajdują się w zupełnie dla nich nowym środowisku. Idea zakłada przeniesienie osoby ze znanych jej realiów w miejsce, które stanowi dla niej wyzwanie. Jak człowiek zachowa się w nowej dla siebie sytuacji, w nieprzyjaznym otoczeniu, wśród obcego języka i kultury? Możemy podglądać jego losy w kolejnych odcinkach “Dropped”.
Heineken® w swojej kampanii wykorzystuje osoby z różnych zakątków świata. Przedstawia ich przygody, zapisując najciekawsze epizody związane z konfrontacją w nowym dla nich środowisku. Są tu także wątki dotyczące naszego kraju – Clint z Capetown ląduje w Polsce, zaś Jakub z Warszawy trafia na Filipiny. Czy sprostają okolicznościom? Tego dowiemy się z kolejnych odcinków – kampania jest budowana w oparciu o krótkie filmiki, umieszczane na Youtube. Odcinki pozwolą widzom śledzić losy bohaterów, którzy skonfrontowani zostaną nie tylko z nieznanym wcześniej otoczeniem, ale także z własnymi słabościami. Wyzwania jakie ich czekają odnoszą się do charakterów przedstawianych osób, wykorzystując ich lęki, obawy i ograniczenia.
Zobaczcie co zobaczył Clint w Polsce
Odcinek 1
Odcinek 2
Odcinek 3
Heineken® jako marka znana wśród miłośników piwa wykorzystuje nasze zamiłowanie do ciekawych historii i podglądania innych w intrygujący, wciągający sposób. Kolejne epizody są tworzone przez występujących w nich bohaterów – powstają bez scenariusza, co sprawia, że cały projekt jest wyjątkowo interesujący.