Rynek reklamowy stał się bardzo wymagający. Rosnąca świadomość klientów, duża konkurencja i szybki dostęp do wielu ofert online sprawia, że skuteczna promocja wymaga bardzo starannego przygotowania strategii. Jak budować świadomość swojej marki, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców? Warto wykorzystać odpowiednio dobrane gadżety. Jednym z nich są kubki porcelanowe z własnym nadrukiem. Poznaj ich zalety i dowiedz się, jak je wykorzystać w swoim biznesie.
Czym wyróżniają się kubki porcelanowe?
Porcelana to bardzo szlachetny materiał, który od wieków był synonimem elegancji, luksusu i dobrego gustu. Jest to jedna z form białej ceramiki. Jej początki sięgają VII wieku, kiedy to po raz pierwszy z mieszanki glinki kaolinowej oraz skalenia i kwarcu wypalono ten wyjątkowy materiał. Do stworzenia porcelany wykorzystuje się bardzo wysoką temperaturę (od 920 nawet do 980 stopni C). Po wypaleniu porowaty produkt jest pokrywany glazurą (szkliwem). Następnie zostaje on pozostawiony do wyschnięcia. Następnym etapem jest kolejne wypalanie w jeszcze wyższej temperaturze (od 1280 do 1460 stopni C). W tym procesie szkliwo zostaje całkowicie wtopione w materiał. Ostatnim krokiem jest dekorowanie gotowych przedmiotów z porcelany i ich ponowne wypalenie.
Gotowe kubki z porcelany są odporne na czynniki chemiczne i mechaniczne oraz bardzo dobrze izolują ciepło. Dzięki temu są praktyczne w użytkowaniu, a jednocześnie prezentują się szykownie i elegancko. Taka zastawa kojarzy się z najwyższą jakością i kunsztem wykonania, dzięki czemu porcelanowe kubki z nadrukiem to gadżety, które nigdy nie wyjdą z mody. Podkreślą one prestiż Twojej firmy, stworzą wokół niej otoczkę luksusu i na pewno zostaną docenione przez osoby, które nimi obdarujesz.
Porcelanowe kubki jako wizytówka marki
Stylowe kubki z porcelany to ekskluzywne upominki, które możesz wykorzystać w promocji swojej firmy. Ze śnieżnobiałą porcelaną doskonale będzie harmonizował każdy projekt graficzny. Na kubki możesz nanieść firmowe logo, chwytliwe hasło reklamowe, intrygujące napisy czy kolorową grafikę. Wystarczy, że przygotujesz odpowiedni projekt, aby gotowe gadżety idealnie współgrały z identyfikacją wizualną. Takie gadżety to doskonała wizytówka firmy – podkreślająca jej solidność i ekskluzywny charakter.
Chcesz zamówić eleganckie porcelanowe kubki z nadrukiem? Zajrzyj na stronę https://mart.com.pl/oferta/kubki/porcelanowe i poznaj rozbudowaną ofertę naczyń różniących się kształtami, pojemnością, stylistyką oraz wykończeniami. Rozmaitość wzorów pozwoli Ci dobrać naczynia, które idealnie będą współgrać z wartościami wyznawanymi przez Twoją firmę. Prowadzisz biuro rachunkowe, kancelarię prawną lub inną firmę w branży, gdzie liczy się rzetelność, solidność i doświadczenie? Wybierz kubki w prostych kształtach. Firmy z sektora kreatywnego czy nowinek technologicznych mogą postawić na awangardowe formy, aby wręczane gadżety przyciągały uwagę swoją oryginalnością. Możesz wybierać np. wersje imitujące plaster miodu. Miłośnikom stylistyki vintage mogą przypaść do gustu wzory stylizowane na tradycyjne naczynia emaliowane lub eleganckie kubki na nóżce w stylu brytyjskim. Marki oferujące produkty dla dzieci mogą zaś wybrać porcelanowe kubki o mniejszych rozmiarach.
Jak wykorzystać kubki z porcelany w swoich kampaniach?
Kubki z porcelany są bardzo eleganckie, dlatego doskonale sprawdzą się jako ekskluzywny upominek reklamowy dla kontrahentów. Zestaw składający się z sześciu czy dwunastu identycznych sztuk to świetny pomysł na prezent dla klientów biznesowych. Taki komplet może trafić do biurowej kuchni. Wyeksponowane logo pomoże także zwiększać widoczność Twojej marki w ich środowisku pracy i otoczeniu, co stanowi dodatkową reklamę. Dobrym pomysłem jest zamówienie personalizowanych nadruków np. z indywidualnym podziękowaniem za udaną współpracę.
Inną opcją na wykorzystanie kubków z porcelany z nadrukiem jest użycie ich jako nagród w konkursach ogłaszanych np. w firmowych social mediach. Sklepy internetowe mogą dołączać taki gadżet z logo swojej marki do większych zakupów, a firmy usługowe rozdawać podczas akcji promocyjnych i eventów.