Na marzec - iPad 2

03-03-2011

Na rynku pojawił się iPad 2. Nowa odsłona produktu Apple to świeża konstrukcja: iPad jest cieńszy (o 33 procent), lżejszy (o 15 procent), szybszy i wytrzymalszy. Po naładowaniu działa praktycznie 10 godzin, co pozwala bez skrępowania korzystać z niego cały dzień. Sprzęt umożliwia surfowanie po Internecie, komunikację mailową, przeglądanie zdjęć, projekcję filmów i odtwarzanie muzyki, granie, korzystanie z e-booków. Te i inne funkcje bez problemu da się zastosować na 9,7-calowym, podświetlanym diodami LED ekranie LCD.

Nowością jest użycie szybszego procesora - A5, a także wmontowane kamery, umożliwiające połączenia FaceTime. Dzięki temu komunikacja na odległość, przez iPhone'a 4 czy iPad'a właśnie, staje się wyjątkowo prosta. Sprzęt zapewnia komfortową obsługę: błyskawiczne blokowanie wyświetlanych treści, wyciszenie dźwięków, transfer plików - to wszystko zajmuje jedynie kilka sekund. Wytrzymała forma chroniona jest dodatkowo przez magnetyczne zawiasy, a także etui z wyściółką z mikrofibry, minimalizującą ewentualne ryzyko uszkodzenia.

Przy premierze iPad'a Apple proponuje dwie nowe aplikacje - iMovie ? iGarageBand ? . Ta pierwsza pozwala na szybkie nagranie i edycję pliku filmowego oraz umieszczenie go w sieci. Druga przemienia iPad'a w muzyczną kapelę: klawisze czy gesty użytkownika odpowiadają pożądanym instrumentom.

Produkt w sprzedaży od 11 marca w Stanach Zjednoczonych, od 25 marca w wybranych krajach europejskich. Cena waha się od 499 dolarów do 829 dolarów, w zależności od pamięci wewnętrznej urządzenia.

Poprzedni wpis:
Kolejny wpis:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *