Nowy moduł ErpBox – co warto wiedzieć o zadaniach automatycznych?

06-08-2021

ErpBox regularnie poszerzany jest o nowe funkcje i możliwości, a ostatni okres przyniósł kolejny, bardzo przydatny moduł, niedawno udostępniony użytkownikom. Mowa tu o zadaniach automatycznych, czyli długo wyczekiwanemu narzędziu, dzięki któremu optymalizacja obsługi zamówień staje się o wiele prostsza i wygodniejsza. Co więcej, moduł ten także czeka dalsza rozbudowa, poszerzając jego funkcjonalność w jeszcze dalszym stopniu.

Co można zyskać dzięki zadaniom automatycznym ErpBpx?

Moduł zadań automatycznych rozszerza system ErpBox o nowe możliwości, dzięki którym można znacznie poprawić obsługę sprzedaży w swoim e-sklepie. Do wspomnianych nowości należy wliczyć:

  • generowanie faktur,
  • wysyłkę wiadomości e-mail,
  • dodawania tagów do zamówienia,
  • zmianę statusów zamówień.

Narzędzie to pozwala w kompleksowy sposób zoptymalizować zarządzanie wysyłkami, gwarantując realną oszczędność czasu, którą z pewnością odczują wszyscy pracownicy. Jest to poprawa wydajności pracy całego zespołu, dzięki której można przeprowadzać nawet skomplikowane, wielopunktowe procesy pojedynczym kliknięciem. Należy również podkreślić, że w ErpBox zadania automatyczne ustala się samemu, co pozwala na dostosowanie ich do swoich indywidualnych potrzeb, wymagań i preferencji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - sprawdź tutaj.

Jak działają zadania automatyczne w ErpBox?

Funkcjonalność tego modułu opiera się na nowoczesnych i przemyślanych rozwiązaniach. Akcje automatyczne, do których dostęp mają użytkownicy ErpBox, to:

  • możliwość określenia warunków,
  • dowolna ilość warunków/czynności,
  • zdarzenia uruchamiające akcje.

Moduł zadań automatycznych w ErpBox daje możliwość ustawiania wybranych warunków, których spełnienie powoduje, że określona akcja jest wykonana. Sytuacje, dla których przypisane mogą być konkretne akcje, określa się jako zdarzenia i zaliczyć można do nich:

  1. zmianę statusu zamówienia,
  2. zmianę statusu płatności,
  3. utworzenie/pobranie zamówienia.

Następnie warto wyjaśnić sobie to, czym są warunki. Nazywa się tak możliwość określenia tego, kiedy w przypadku danego zamówienia, określona akcja automatyczna może zostać wykonania. Użytkownicy ErpBox mają do dyspozycji następujące warunki:

  1. kraj zamówienia,
  2. klient firmowy (tak/nie),
  3. status zamówienia,
  4. status płatności,
  5. sposób zapłaty,
  6. źródło/kanał sprzedaży.

ErpBox może wykonać za pracowników konkretne zadania, akcje i czynności. Zalicza się do nich:

  1. wysyłanie wiadomości e-mail do klientów,
  2. wystawianie dokumentów sprzedaży,
  3. dodawanie tagów do zamówienia,
  4. ustawianie statusu zamówienia.

Aby poznać wszystkie możliwości ErpBox, warto założyć darmowe konto i przetestować ten system samodzielnie, korzystając z bezpłatnych 21 dni użytkowania!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *