ErpBox regularnie poszerzany jest o nowe funkcje i możliwości, a ostatni okres przyniósł kolejny, bardzo przydatny moduł, niedawno udostępniony użytkownikom. Mowa tu o zadaniach automatycznych, czyli długo wyczekiwanemu narzędziu, dzięki któremu optymalizacja obsługi zamówień staje się o wiele prostsza i wygodniejsza. Co więcej, moduł ten także czeka dalsza rozbudowa, poszerzając jego funkcjonalność w jeszcze dalszym stopniu.
Co można zyskać dzięki zadaniom automatycznym ErpBpx?
Moduł zadań automatycznych rozszerza system ErpBox o nowe możliwości, dzięki którym można znacznie poprawić obsługę sprzedaży w swoim e-sklepie. Do wspomnianych nowości należy wliczyć:
- generowanie faktur,
- wysyłkę wiadomości e-mail,
- dodawania tagów do zamówienia,
- zmianę statusów zamówień.
Narzędzie to pozwala w kompleksowy sposób zoptymalizować zarządzanie wysyłkami, gwarantując realną oszczędność czasu, którą z pewnością odczują wszyscy pracownicy. Jest to poprawa wydajności pracy całego zespołu, dzięki której można przeprowadzać nawet skomplikowane, wielopunktowe procesy pojedynczym kliknięciem. Należy również podkreślić, że w ErpBox zadania automatyczne ustala się samemu, co pozwala na dostosowanie ich do swoich indywidualnych potrzeb, wymagań i preferencji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – sprawdź tutaj.
Jak działają zadania automatyczne w ErpBox?
Funkcjonalność tego modułu opiera się na nowoczesnych i przemyślanych rozwiązaniach. Akcje automatyczne, do których dostęp mają użytkownicy ErpBox, to:
- możliwość określenia warunków,
- dowolna ilość warunków/czynności,
- zdarzenia uruchamiające akcje.
Moduł zadań automatycznych w ErpBox daje możliwość ustawiania wybranych warunków, których spełnienie powoduje, że określona akcja jest wykonana. Sytuacje, dla których przypisane mogą być konkretne akcje, określa się jako zdarzenia i zaliczyć można do nich:
- zmianę statusu zamówienia,
- zmianę statusu płatności,
- utworzenie/pobranie zamówienia.
Następnie warto wyjaśnić sobie to, czym są warunki. Nazywa się tak możliwość określenia tego, kiedy w przypadku danego zamówienia, określona akcja automatyczna może zostać wykonania. Użytkownicy ErpBox mają do dyspozycji następujące warunki:
- kraj zamówienia,
- klient firmowy (tak/nie),
- status zamówienia,
- status płatności,
- sposób zapłaty,
- źródło/kanał sprzedaży.
ErpBox może wykonać za pracowników konkretne zadania, akcje i czynności. Zalicza się do nich:
- wysyłanie wiadomości e-mail do klientów,
- wystawianie dokumentów sprzedaży,
- dodawanie tagów do zamówienia,
- ustawianie statusu zamówienia.
Aby poznać wszystkie możliwości ErpBox, warto założyć darmowe konto i przetestować ten system samodzielnie, korzystając z bezpłatnych 21 dni użytkowania!