Nowy moduł ErpBox – co warto wiedzieć o zadaniach automatycznych?

Komputer

ErpBox regularnie poszerzany jest o nowe funkcje i możliwości, a ostatni okres przyniósł kolejny, bardzo przydatny moduł, niedawno udostępniony użytkownikom. Mowa tu o zadaniach automatycznych, czyli długo wyczekiwanemu narzędziu, dzięki któremu optymalizacja obsługi zamówień staje się o wiele prostsza i wygodniejsza. Co więcej, moduł ten także czeka dalsza rozbudowa, poszerzając jego funkcjonalność w jeszcze dalszym stopniu.

Co można zyskać dzięki zadaniom automatycznym ErpBpx?

Moduł zadań automatycznych rozszerza system ErpBox o nowe możliwości, dzięki którym można znacznie poprawić obsługę sprzedaży w swoim e-sklepie. Do wspomnianych nowości należy wliczyć:

  • generowanie faktur,
  • wysyłkę wiadomości e-mail,
  • dodawania tagów do zamówienia,
  • zmianę statusów zamówień.

Narzędzie to pozwala w kompleksowy sposób zoptymalizować zarządzanie wysyłkami, gwarantując realną oszczędność czasu, którą z pewnością odczują wszyscy pracownicy. Jest to poprawa wydajności pracy całego zespołu, dzięki której można przeprowadzać nawet skomplikowane, wielopunktowe procesy pojedynczym kliknięciem. Należy również podkreślić, że w ErpBox zadania automatyczne ustala się samemu, co pozwala na dostosowanie ich do swoich indywidualnych potrzeb, wymagań i preferencji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – sprawdź tutaj.

Jak działają zadania automatyczne w ErpBox?

Funkcjonalność tego modułu opiera się na nowoczesnych i przemyślanych rozwiązaniach. Akcje automatyczne, do których dostęp mają użytkownicy ErpBox, to:

  • możliwość określenia warunków,
  • dowolna ilość warunków/czynności,
  • zdarzenia uruchamiające akcje.

Moduł zadań automatycznych w ErpBox daje możliwość ustawiania wybranych warunków, których spełnienie powoduje, że określona akcja jest wykonana. Sytuacje, dla których przypisane mogą być konkretne akcje, określa się jako zdarzenia i zaliczyć można do nich:

  1. zmianę statusu zamówienia,
  2. zmianę statusu płatności,
  3. utworzenie/pobranie zamówienia.

Następnie warto wyjaśnić sobie to, czym są warunki. Nazywa się tak możliwość określenia tego, kiedy w przypadku danego zamówienia, określona akcja automatyczna może zostać wykonania. Użytkownicy ErpBox mają do dyspozycji następujące warunki:

  1. kraj zamówienia,
  2. klient firmowy (tak/nie),
  3. status zamówienia,
  4. status płatności,
  5. sposób zapłaty,
  6. źródło/kanał sprzedaży.

ErpBox może wykonać za pracowników konkretne zadania, akcje i czynności. Zalicza się do nich:

  1. wysyłanie wiadomości e-mail do klientów,
  2. wystawianie dokumentów sprzedaży,
  3. dodawanie tagów do zamówienia,
  4. ustawianie statusu zamówienia.

Aby poznać wszystkie możliwości ErpBox, warto założyć darmowe konto i przetestować ten system samodzielnie, korzystając z bezpłatnych 21 dni użytkowania!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzedni
Serwis Apple (Warszawa, Kraków, Katowice)
iphone

Serwis Apple (Warszawa, Kraków, Katowice)

Technologia, nawet ta najbardziej zaawansowana potrafi płatać nam figla

Następny
Panele winylowe LAYRED Moduleo

Panele winylowe LAYRED Moduleo

Nowoczesne, praktyczne i gustowne dodatki, które sprawdzą się w każdym wnętrzu

Może Ci się spodobać