Czy reklamodawcy zyskają nową opcję docierania z komunikatem do odbiorcy? Pomysł Sky Deutschland bazuje na oknach pociągu. Specjalne urządzenie emituje reklamę prosto do głowy osoby, która wesprze ją o szybę. Takie sytuacje spotykają nas w długiej podróży, gdy zmęczenie bierze nad nami górę i ospała głowa szuka oparcia.
Koncepcja zakłada, że komunikat dociera bezpośrednio do umysłu odbiorcy, dzięki specjalnej technologii przekazywania drgań. Technologia przekazywania kostnego jest już stosowana w medycynie, w aparatach słuchowych czy w sporcie. Treść dociera tam gdzie trzeba za pomocą specjalnych nadajników. Proces komunikacji, choć innowacyjny, budzi kontrowersje – ma swoich zwolenników i przeciwników, którzy chcą się zwyczajnie zdrzemnąć, a nie słuchać różnorodnych ofert w podróży. Być może jednak zastosowanie takiego rozwiązania nie musi dotyczyć reklam – można w ten sposób nadawać wiadomości czy łagodną muzykę, umilającą spędzany w pociągu czas.