Z usług pozycjonowania globalnego i lokalnego korzystają dzisiaj zarówno niewielkie firmy, jak i wielkie biznesy. Niestety nie każdy przedsiębiorca trafia na prawdziwych ekspertów SEO, którzy gwarantują miarodajną efektywność popartą raportami. Jak uchronić się zatem przed przepalaniem budżetu na marketing internetowy i jak skutecznie weryfikować pracę agencji performance marketingu? Przede wszystkim warto zainteresować się usługą SEO Specialist Outsourcing. Na czym ona polega?
Czym jest SEO Specialist Outsourcing?
SEO Specialist Outsourcing to nowe podejście do usług SEO oferowanych przez agencje performance marketingu. W takim przypadku konkretny ekspert o dużym doświadczeniu i licznych projektach zrealizowanych z powodzeniem jest „wypożyczany” firmie klienta. Oznacza to silną imersję w jego biznes oraz ścisłą współpracę z jego wewnętrznym działem marketingowym. W wielu przypadkach to nawet 100h pracy SEO specjalisty, czyli pełna koncentracja eksperta na sukcesie obsługiwanej firmy! Biznesy, które zdecydują się na taki model współpracy z agencją SEO, mogą liczyć na:
- Atrakcyjną stawkę godzinową – jej wysokość zależy od wielu czynników, w tym od branży, w której działa firma.
- Rekrutację SEO specjalisty doskonale znającego branżę danej firmy i mającego doświadczenie w obsłudze podobnych organizacji.
- Gwarancja tego, że SEO ekspert będzie pracował głownie nad projektem jednej firmy.
- Brak limitów fraz kluczowych.
- Monitoring SEO 24h również z wykorzystaniem narzędzi AI.
- Błyskawiczne wdrażanie nowych mechanizmów w pozycjonowaniu globalnym i lokalnym.
- Całościowe prowadzenie projektu SEO wraz z koordynowaniem prac innych specjalistów: copywriterów, grafików, analityków internetowych.
Komu polecana jest opcja SEO Specialist Outsourcing?
Outsourcing specjalisty SEO jest skierowany przede wszystkim do dużych klientów z rozbudowanymi witrynami. Mowa między innymi o przedsiębiorstwach prowadzących e-biznes lub rozwijających swoje e-commerce. SEO Specialist Outsourcing najlepiej sprawdza się zatem dla:
- dużych korporacji, które mają utworzone witryny w różnych językach;
- firm prowadzących rozbudowane sklepy internetowe ze stale aktualizowaną ofertą;
- dużych przedsiębiorstw handlowych i produkcyjnych, które m.in. chcą skutecznie zarządzać katalogami produktów;
- start-upów, które opierają swoje działania o produkty cyfrowe i widoczność w Internecie.
SEO Specialist Outsourcing doskonale sprawdza się także w przypadku działań w zakresie remarketingu. Warto również z takiej usługi skorzystać przy solidnej przebudowie sklepu e-commerce czy wdrażaniu w firmie nowej, złożonej witryny z licznymi wersjami językowymi. Z outsouringu SEO coraz chętniej korzystają też instytucje państwowe, które nie mogą pozwolić sobie na brak profesjonalizmu – każdy element na ich stronie musi być zgodny ze standardami czy nawet przepisami krajowymi, a to jest w stanie zapewnić Senior SEO Ekspert w ramach outsourcingu SEO.
Kto oferuje SEO Specialist Outsourcing?
SEO Specialist Outsourcing to usługa, którą oferują zarówno „wolni strzelcy”, jak i niektóre agencje performance marketingu. Taka propozycja wymaga jednak silnego zaangażowania specjalisty w określony projekt, dlatego nie wszystkie firmy z sektora marketingu internetowego mogą pozwolić sobie na jej wdrożenie do portfolio oferty. Przykładem agencji SEO, która zdecydowała się na taki krok, jest Scorise z Warszawy – mowa o zespole ekspertów SEO, kierujących swoje usługi między innymi do dużych sklepów internetowych. To właśnie sektor e-commerce powinien szczególnie zainteresować się usługą SEO Specialist Outsourcing. Dzięki niej e-shopy mogą zyskać potężny ruch na stronach, przekładający się na zyski i podwyższoną rynkową konkurencyjność.