Zdjęcia reklamowe zwiększające konwersję. Kto za nimi stoi?

W tętniącym świecie e-commerce, gdzie liczy się każde kliknięcie, zdjęcia reklamowe mają nieocenioną wartość. Robią pierwsze wrażenie, pozwalają bliżej przyjrzeć się produktowi i opowiadają historię marki. Oczywiście tylko wtedy, gdy za obiektywem znajduje się czujne i profesjonalne oko. Wyjaśniamy, dlaczego powinieneś zadbać o najwyższą jakość fotografie na Twojej stronie internetowej.

Zdjęcia reklamowe zamówisz na: https://fp360.pl/uslugi/zdjecia-reklamowe/

Perswazyjna moc zdjęć produktowych

Zacznijmy przewrotnie od końca, czyli próby odpowiedzi na pytanie — jaki ostateczny cel mają zdjęcia reklamowe? Nie chodzi przecież wyłącznie o odpowiednią prezentację produktów, ale przede wszystkim o funkcję perswazyjną. W sklepie internetowym mają przekształcać zainteresowanie w działanie, czyli krótko mówiąc, w sprzedaż. Czy rzeczywiście ich moc jest tak wielka?

Według badań przeprowadzonych przez serwis Etsy, czyli największy internetowy rynek produktów rękodzielniczych na świecie, zdjęcia produktowe są najważniejszym czynnikiem wpływającym na decyzję o zakupie. Co ciekawe, okazały się istotniejsze niż koszt produktu czy wysyłki, jak i opinie innych kupujących. Jednak nie każda fotografia przyczyni się do wzrostu konwersji. Dlaczego?

Packshoty a wzrost zaufania

Przypomnij sobie sytuację, w której po wejściu na stronę sklepu internetowego zobaczyłeś słabej jakości zdjęcia produktowe. Były niewyraźne, przez co nie mogłeś przyjrzeć się detalom. Ponadto kolory były nienaturalne i miałeś pewność, że nie są one zgodne z oryginalnymi. Jak się wtedy czułeś? Takie pierwsze wrażenie może z pewnością zachęcić do opuszczenia sklepu. Nikt nie lubi kupować kota w worku.

A może zdarzyło Ci się pozostać na takiej stronie i złożyć zamówienie? Po odebraniu przesyłki okazało się, że zakupiona rzecz wygląda inaczej, niż to sobie wyobrażałeś. W obu opisanych przypadkach dzieje się rzecz najgorsza dla właściciela sklepu — wiarygodność w oczach klienta drastycznie spada. To właśnie wysokiej jakości zdjęcia mogą wpłynąć na wzrost zaufania, a więc i zwiększenie konwersji.

Najpopularniejszym sposobem prezentowania produktów są packshoty. To wysokiej jakości fotografie wykonywane często na surowym białym tle. Podkreślają cechy produktu i prezentują go z różnych stron. Mogą nie tylko zwiększyć postrzeganą wartość fotografowanego obiektu, ale również zaufanie do Twojej marki. Są minimalistyczne, wyraźne, a białe tło zdaje się mówić „nie mam nic do ukrycia”.

Czy każdy jest fotografem?

Żyjemy w czasach, w których twierdzi się, że fotografem jest każdy. Rzeczywiście dobrej jakości zdjęcia można uzyskać już przy pomocy niejednego telefonu komórkowego. Skąd jednak zatem w przestrzeni Internetu tyle złych zdjęć reklamowych, które nie powodują wzrostu konwersji? Aparat to jedno, ale liczy się również, kto za nim stoi.

Dlatego warto zainwestować w packshoty, które zostaną wykonane w profesjonalnym studio fotograficznym.  Wybierając fp360.pl decydujesz się nie tylko na zdjęcia, ale przede wszystkim na doświadczone oko, które potrafi pokazać Twój produkt od najlepszej strony!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzedni
iPhone 15 Pro Max – najlepszy wybór dla aktywnych profesjonalistów

iPhone 15 Pro Max – najlepszy wybór dla aktywnych profesjonalistów

W świecie technologii, iPhone 15 Pro Max stanowi kwintesencję innowacji i stylu,

Następny
Roboty przemysłowe a bezpieczeństwo pracowników

Roboty przemysłowe a bezpieczeństwo pracowników

Integracja robotów z procesami przemysłowymi wymaga szczególnej troski o

Może Ci się spodobać