Apple miała kiedyś swoją kampanię reklamową pod hasłem “I’m a Mac”. Microsoft od dłuższego czasu stara się poprawić wizerunek Windows. W tym celu zrobiła kampanie “I’m a PC”.Microsoft postanowił w ramach swojej kampanii reklamowej pokonać rywala jego własną bronią i wyprodukował spoty “I’m a PC”. Spoty, emitowane w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie, są elementem wielkiej kampanii marketingowej “Life Without Walls”, kosztującej Microsoft 300 milionów dolarów. Biorą w nich udział zarówno zwykli użytkownicy pecetów, jak i osoby znane i popularne (np. Bill Gates). Kampania ma poprawić wizerunek systemu Windows Vista. Już same tytuły filmików: “Pride” (ang.: duma) czy “Not alone” (“nie sam”) sugerują, iż Microsoft zamierza walczyć o poprawę wizerunku. W jednej z reklam (“Stereotyp”) aktor wcielający się w rolę peceta (Sean, inżynier zatrudniony w Microsofcie, aczkolwiek podobny do Johna Hogdmana – Maka z reklam Apple) mówi, iż został wciągnięty w ramy stereotypu, zaś kolejne kadry spotu mają temu twierdzeniu zaprzeczyć.
źródło:engadget.com
Nie za bardzo mi się podoba ta reklama jakoś do mnie nie przemawia a co do samych pc to sa spoko ja lubie mojego pc no i lepiej się go używa niż laptopa min dzieki większemu ekranowi mam monitor Lg 22 cale i bardzo wygodnie się na nim pracuje i jakośc jest bardzo dobra no i pełnowymiarowa klawiatura to też bardzo lubie.