Internetowa wizytówka Twojej firmy

Żadna firma nie może się obejść bez wizytówki – zarówno tradycyjnej, papierowej, jak i nowoczesnej, internetowej. Rolę tej drugiej pełni strona WWW. Jej znaczenie w biznesowym świecie jest dziś nie do przecenienia. W przeciwieństwie do papierowej wizytówki strona internetowa jest o wiele bardziej rozbudowana, ma globalny zasięg i daje niemal nieograniczone możliwości autopromocji. Jej stworzenie wymaga jednak znacznie więcej pracy – aby dobrze spełniała swoją rolę, trzeba ją bowiem starannie dopracować.

Jak stworzyć profesjonalną firmową wizytówkę w sieci?

Firmowa strona internetowa powinna wyglądać i działać nienagannie, dzięki temu będzie sprawiać wrażenie profesjonalnej i tak też będzie odbierana firma, którą prezentuje. Zadbajmy więc o nią kompleksowo, skupiając się na każdym jej aspekcie: od wyglądu po funkcjonalność. W pierwszym kroku zaprojektujmy odpowiednią szatę graficzną, czyli prosty i elegancki szablon w modnym obecnie minimalistycznym stylu, który będzie jednocześnie oryginalny i ciekawy, a co za tym idzie, przyciągający uwagę. Następnie opracujmy właściwą konstrukcję treści, rozmieszczając poszczególne elementy na stronie w taki sposób, by nawigacja po niej była intuicyjna i pozwalała na szybkie odnalezienie szukanych informacji. Do tego oczywiście strona WWW musi być responsywna, inaczej nie będzie się jej wygodnie przeglądać na smartfonach i tabletach. Warto ją wyposażyć również w tryb nocny, który będzie zmieniał jej kolorystykę i poziom jasności w zależności od pory dnia. Poza tym nie zapomnijmy też o reprezentacyjnej, krótkiej i łatwej do zapamiętania nazwie domeny, stabilnym i niezawodnym hostingu oraz gwarantującym użytkownikom bezpieczeństwo darmowym lub płatnym certyfikacie SSL.

Kto może pomóc w stworzeniu takiej wizytówki?

Dla kogoś, kto nie ma w tym żadnego doświadczenia, samodzielne stworzenie firmowej strony internetowej będzie zbyt skomplikowanym zadaniem. W takiej sytuacji polecamy nawiązanie współpracy ze specjalizującymi się w webdesignie ekspertami, na przykład web developerami z Alterpage. Posiadają oni nie tylko rozbudowane kompetencje i wieloletnie doświadczenie, ale też zaawansowany technologicznie sprzęt, a do tego także duże pokłady kreatywności i artystyczne zacięcie. Z ich pomocą każdy może stworzyć profesjonalną wizytówkę w sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzedni
Oryginalne zbieractwa – kubki reklamowe, magnesy na lodówkę – co jeszcze kolekcjonują ludzie?

Oryginalne zbieractwa – kubki reklamowe, magnesy na lodówkę – co jeszcze kolekcjonują ludzie?

Zgodnie z nowoczesnym nurtem w wystroju domu wiele osób pozbywa się z wnętrz

Następny
Identyfikacja wizualna a personalizacja wydruków

Identyfikacja wizualna a personalizacja wydruków

Identyfikacja wizualna firmy to kluczowy element jej wizerunku na rynku

Może Ci się spodobać