Na tak dziwaczny pomysł wpadła fundacja Sound Advice Project, walcząca z narkomanią wśród osób nieletnich. Bowiem hasło reklamowe, jakim kieruje się kampania, brzmi dosłownie “by słowa, jakie mówisz dzieciom, były zawsze przy nich”. Dla bardziej sceptycznego podejścia, SAP będzie nagrywać głos i przekształcać go w falę na biżuterii.
Główna ideą gadżetu jest pomoc rodzicom w przestrzeganiu swoich dzieci przed braniem narkotyków. Na stronie SAP (źródło) można nagrać dowolne zdanie, które chcemy uwiecznić na bransoletce – jej kształt to nic innego jak zapis fal dźwiękowych towarzyszący odpowiednio “sklepanemu” zdaniu. Ponieważ każdy głos ma inną specyfikację można się spodziewać unikalnego wyglądu biżuterii, nawet jeśli dwie osoby zamówią bransoletkę o takiej samej treści.
Koszt jednej bransoletki to 18 dolarów, a cały dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na konta organizacji przeciwdziałającym narkomanii.
troche drogo ale fajna sprawa